Для того, щоб клієнтам була зрозуміла і зручна структура роботи магазину, ми створили певний перелік правил співпраці.

 

Відвантаження замовлень:

  1. Наш магазин продає товари за оптовими цінами для оптових покупців.
  2. Відправлення вантажів формується в порядку черги. Якщо оплата (100%) надійшла на рахунок і була підтверджена до 13:00, відправлення замовлення здійснюється в той же день.

 

Оформлення замовлення:

  1. Ми не несемо відповідальність за неправильно заповнену Вами інформацію про одержувача.
  2. Покупець, зробивши замовлення на сайті, автоматично підтверджує, що у нього є необхідна для оплати замовлення кількість коштів. Після того, як менеджер повідомляє покупцеві реквізити для оплати, покупцеві необхідно внести оплату протягом 3 днів, включаючи день отримання реквізитів від співробітника Party Stuff. Якщо ж оплата не буде проведена в термін, магазин залишає за собою право скасувати замовлення. Сума замовлення, яку покупець отримує до сплати дійсна саме на той день, в який вона буде виставлена ​​менеджером компанії. Якщо ж покупець проводить оплату в інший день, то суму необхідно ще раз уточнити у менеджера компанії так-як можливі коливання курсів валют в зв'язку з якими відбувається переоцінка товару.
  3. Фото в каталозі сайту несуть ознайомлювальний характер. Для уточнення кольору та інших питань, Ви можете зв'язатися з менеджером.
  4. Замовлення обробляються від 1 до 3 робочих днів (не включаючи день, у який проводився замовлення). Виняток становлять передсвяткові дні, коли спостерігається великий ажіотаж навколо святкової продукції та десятиденний період до і після відпусток команди Party Stuff.
  5. Всі заявки обробляються в порядку надходження.
  6. E-mail призначений для обміну інформацією, а не для замовлень. Всі замовлення здійснюються тільки на сайті.

 

Оплата:

  1. Всі платежі по замовленнях приймаються через банк по системі швидких грошових переказів. Інші способи оплати приймаються тільки після попереднього узгодження. Оплата вважається проведеною, після підтвердження банком наявності грошей на рахунку. Просимо, не робити оплату самовільно, без узгодження.
  2. Згідно з нашими правилами всі ціни на товари не включають в себе витрати доставки замовлень по Україні. Дані витрати в повному обсязі (відвантаження і повернення) покладаються на замовника. Ми зі свого боку намагаємося забезпечити найнижчі за вартістю варіанти відвантаження Ваших замовлень. На нашу думку навіть транспортні витрати не зіпсують привабливість наших цін.
  3. Відправлення вантажів здійснюється в той же день, якщо оплата за замовленням надійшла на рахунок і покупець повідомив дані платежу до 13:00. Для підтвердження оплати покупець повинен повідомити менеджеру точний час, дату і суму оплати. Без підтвердження оплати замовлення не відправляються.
  4. Оплату слід проводити не пізніше 3 днів, включаючи день виставлення рахунку.
  5. Всі ціни, зазначені на сайті, відображаються в національній валюті і безпосередньо залежать від курсу іноземної валюти. Залежно від коливань курсу здійснюється перерахунок і змінюються ціни на сайті. Сума замовлення вважається дійсною в попередньо обумовлений термін.

 

Упаковка:

  1. Ми завжди пакуємо Ваші замовлення в картонний ящики, які пломбуються з усіх боків кольоровим скотчем. При отриманні вантажу покупцеві необхідно переконатися чи не має вантаж будь-яких пошкоджень. Настійно рекомендуємо перевіряти товар відразу при отриманні.
  2. Якщо Ви замовляєте товар блоками або ящиками, він відправляється в заводських ( "рідних") упаковках, що істотно знижує ризик пошкодження при транспортуванні.
  3. Всі замовлення, в яких кількість одиниць товару менше, ніж заявлена кількість в блоках або ящиках, відправляються в збірній упаковці. Навіть відправляючи Ваш товар в збірній упаковці ми докладемо максимум зусиль для того, щоб Ви отримали посилку в відмінному стані.
  4. При отриманні вантажу на відділенні кур'єрської служби покупець має право перевірити вантаж, який він отримує. Після того, як покупець забирає вантаж з відділення кур'єрської служби, підписавши відповідні документи про його отриманні, відповідальність за вантаж знімається з відправника та кур'єрської служби і перекладається на одержувача. Для того, щоб знизити ризик пошкодження товару при транспортуванні бажано замовляти дерев'яну обрешітку (яку роблять на відділеннях кур'єрських служб за додаткову плату). Щоб замовити обрешітку Вашої посилки вкажіть це в коментарі до замовлення або просто повідомте менеджеру. При наявності будь-яких пошкоджень на товар продавець і транспортна компанію розглядають претензії тільки при фіксації їх в момент отримання вантажу покупцем.

 

Доставка:

  1. Відвантаження замовлень здійснюється щодня з понеділка по п'ятницю.
  2. У разі, якщо покупець не врахував особливості складу кур'єрської служби (наприклад: склад приймає посилки до 10 кг, коли покупець зробив замовлення, яке важить 20 кг), то магазин залишає за собою право відправити його на будь-який інший склад в межах міста, який вказаний в адресі доставки, або ж відправити одне замовлення двома або більше посилками.
  3. Якщо покупець протягом 5 робочих днів, з моменту доставки вантажу на відділення кур'єра, не забирає його, то магазин залишає за собою право відкликати замовлення та відмовити клієнту в подальшому обслуговуванні.


Повернення товару:

  1. Повернення товару здійснюється за рахунок покупця службою Нова пошта.
  2. Ім'я одержувача необхідно уточнити у менеджера Party Stuff. Не відправляйте посилки самовільно і без уточнення даних одержувача. Ми зобов'язуємося забирати тільки ті посилки, які відправлені після попереднього узгодження з вірною адресою. Так само необхідно оплатити доставку і повідомити номер ТТН.
  3. Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року №172 Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів", гумові надувні кулі обміну та поверненню не підлягають.
  4. Акційні і уцінені товари поверненню та обміну не підлягають.
  5. Обмін і повернення фольгованих повітряних куль проводиться протягом 14 днів з дня покупки. Скарги приймаються до расмотренного тільки при наявності виробничого браку, яким вважається:
  • однотипний брак не менше ніж на 3 кулях одного дизайну (брак партії);
  • заводской брак друку малюнка;
  • відсутність запаювання по шву кулі.

 6. Розгляд скарг щодо бракованого товару можливий за умови, що кульки не надувалися і не використовувалися раніше. Збереження товарного вигляду є обов'язковою умовою для оформлення повернення. Бракованими НЕ вважаються кулі, які: були надуті без використання редуктора; неодноразово надувалися; зберігалися неналежним чином; були пошкоджені під час розпакування. Обмін і повернення таких куль не провадиться.

 

Порядок оформлення і розгляду рекламацій (скарг):

  1. Скарга може бути прийнята до розгляду, тільки якщо вона подана протягом 3 днів з моменту отримання замовлення.
  2. Клієнт реєструє скаргу відправляючи її на пошту - info@partystuff.ua. Скарга обов'язково повинна містити наступну інформацію:
  • ПІБ
  • Контактний телефон.
  • Дата відвантаження (на накладній).
  • Номер видаткової накладної / замовлення.
  • Причина звернення (з додатком фото, відео).

 3. Компанія повідомляє Клієнта про отримання скарги протягом 1 робочого дня, після чого проводить внутрішнє розслідування протягом не більше, ніж 14 робочих днів з моменту отримання скарги. Після проведення розслідування, Компанія дає Клієнту аргументовану відповідь на його претензію.

 4. Анонімні скарги, з невірним номером замовлення, що містять ненормативну лексику, а також образливі вирази не розглядаються.

 5. Розгляд скарги може бути призупинено через ненормативну лексику, якщо не буде відповіді від Клієнта протягом 7 робочих днів, відсутність або надання фотографії/відео не в установлені терміни (якщо фото/відео потрібні для розгляду скарги).

 

Ці прості правила допоможуть нам з Вами співпрацювати взаємовигідно і продуктивно!